Happy

 

Hej mina vänner. Idag är jag lycklig! Vill ni veta varför? Även om ert svar var nej så ska ni få veta nu, det snöar! Jag har inte haft någon julkänsla alls fram till nu, men nu får det gärna komma massor med snö som bestämmer sig för att stanna resten av vintern! Åhh, snö!!!! <3 Bara för att fira och ha det ännu mysigare så tänkte jag rida ut barbacka på Tommie idag. Får se vad underlaget tillåter, men helst vill jag ju galoppera i snön, hihi, även om det förmodligen inte är så mycket av den på sandvägarna vid stallet. 
 
En annan anledning till att jag är så glad är att jag typ inte har någon mer läxa den här veckan och bara 10 glosor till nästa vecka. Nu får gärna jullovet komma, det skulle göra mig ännu gladare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!