Stallet snart

Ingen ridlektion idag heller, sadface! Nu har vi inte haft det på två veckor. Det är verkligen dags för isen att ta och smälta bort nu, för först och främst vill jag hoppa, men sen att bara kunna rida normalt skulle vara kul. Att nöta i den där hagen i flera veckor känns inte som det roligaste... Tyvärr verkar inte Moder Jord vara på min sida och det ska tydligen snöa någon dag den här veckan. Inte kul!
.
Idag blir det att rida i hagen, träna lite på bakdelsvändningar och kanske göra lite skänkelvikningar. Vi får se vilket humör ponnyn är på. Om han är jätte på blir det största jobbet att få honom att lyssna på mig över huvud taget, haha.
Jag och Tommie-skrutten! Han är ju för söt <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha nu fattar jag vad du menar! :D Jag hade glömt vilket inlägg det var du kommenterade och att det var bilder på mig och natalie hahaha! :P Jasssåå går ni i samma glass! :P Vad kuul! :D <3

2012-03-08 @ 17:28:20
URL: http://sarasang.blogg.se/
Postat av: Ann

Gud vilken fin bild på er!!! :D<3

2012-03-08 @ 23:42:53
URL: http://annfurback.blogg.se/
Postat av: Cecilia Nordh-Lindsjö

sv: tack detsamma hurrudu! fy vilken härlig bild(!!)

2012-03-14 @ 21:48:09
URL: http://cecilianordhlindsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!