Sol, vind och vatten...

Nu är det fredag igen. Veckorna går så brutalt fort! Snart är det påsk och sen är det snart sommarlov igen. Det känns som om det var nyss jag gjorde i ordning mig för att gå till första dagen på TEG. Nu har jag gått här ett tag ju, haha! Jag har finaste vännerna och lätt de bästa fredagarna (Haha, bara för att komma tillbaka till ämnet och inte börja babbla om livet, för då blir det ett alldeles för långt inlägg...).
.
Planerna är som alla fredagar, efter skolan åker jag till stallet. Ingen ridning idag, men gå ut och gå eller tömköra, vi får se. Sen hem och jogga och sen är jag sugen på att baka, men jag vet inte. Om jag ska baka, vad tycker ni att jag ska göra?
image description
Nu får ni en bild på en cupcake bara för att jag pratade om att baka, haha!

Kommentarer
Postat av: Ann

KAKOR!!!!!! :D

2012-03-30 @ 12:41:10
URL: http://annfurback.blogg.se/
Postat av: Cecilia Nordh-Lindsjö

Lätt cupcakes! :D En satsig påskcupcake kanske?

2012-03-30 @ 16:57:21
URL: http://cecilianordhlindsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!