Matematik

Idag blir det stallet och min älskade ponny. Jag är övertaggad på att hoppa, men det går ju tyvärr inte just nu. Kanske går upp i lill-skogen och skuttar lite över stockarna som ligger där, haha! Annars blir det hagen idag igen och lite mer seriöst arbete med bakdelsvändningar. Det är dags att han börjar lära sig hur man gör dem nu. Framdelsvändningar går ganska okej just nu, det kan dock tränas lite mer på, med det gör det ju alltid. Nu ska jag sluta babbla om det här, för det är säkert inte ens intressant att läsa om, haha!
Jag vill hoppa! Något som ska tränas bort är mina fula miner över hindren,
Sofia påminner mig ständigt om dem...

Kommentarer
Postat av: saraaa

hon har lite problem med ögat :/ :(( <3

2012-03-07 @ 15:26:21
URL: http://sarasang.blogg.se/
Postat av: Matilda

haha kul det där med minerna, pappa har tagit två bilder där jag lipar över hinder och jag har massa bilder från galoppen där jag antingen ser as allvarlig ut, ler konstigt eller ser jätte arg ut XD

2012-03-13 @ 19:44:58
URL: http://ilooksharp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!