iPhoto

Jag har äntligen börjat lära mig hur man använder iPhoto. Det har tagit ett tag, men nu är jag på gång. Just nu försöker jag bara lära känna programmet lite och ta reda på hur man ska göra med de olika funktionerna. Det är inget avancerat program, men det räcker för att fixa och trixa med bilder. För att göra headers och designer behöver man nog något bättre, men det är inte lika nödvändigt som ett bildredigeringsprogram. Nu bjuder jag på en före och efter bild på min underbara hund.
Ledsen att den är sned, men ni kommer se skillnaden.

Hon är så söt att jag nästan dör! <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh gosvove!! :)) <3

Vem är Natalie? :)

2012-03-08 @ 15:58:27
URL: http://sarasang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!