I can look at you for hours, but it will never get boring...

Jag måste ha världens sötaste häst! Inte nog med det, han är helt underbar att rida också, vill lära sig saker men är fortfarande lite busig. Det är ju inte kul att rida på en ponny som gör allt man ber den om, det måste ju bli några tokiga ritter också! Med ponny som busar och ryttare som tycker att ponnyn är en liten skit, men sen inser att den var  nog rätt gullig i alla fall. Sån är Tommie! Alla våra "dåliga" dagar vägs upp av de dagar då han är så underbar att jag bara vill stoppa honom i min ficka och ta med honom hem! Min lilla goseplutt <3
'
Bild från när vi red idag! <3 Fotad av Sara på ccanter.blogg.se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!