As I predicted

Det blev hoppning idag! Lycklig ponny och lycklig Mimmi blev det såklart då också. Vi tränade lite på olika linjer och jag försökte att inte störa honom så mycket medan han hoppade utan låta honom göra jobbet lite själv. Han var jätteduktig och jag är supernöjd med honom. Vi hade även lite tittiga saker under hindren. Som en vattenmatta och två murdelar. Haha, första gången han skulle hoppa över vattenmattan så märkte han inte att den var där förrän i luften över hindret. Då bestämmer han sig för att slänga upp frambenen typ över huvudet, bara för att de inte skulle bli bitna eller något. Haha, mina kära vänner i ridgruppen skrattade lite åt honom. Efter det tyckte han att det var säkrast att lyfta lite extra på benen över alla hinder bara för att. På slutet la vi ihop allt till en liten bana och hoppade. Han var jättefin, men hoppade väldigt stort över vattenmatte-hindret som redan låg på 80 cm haha!
Bilderna ville inte samarbeta, men ni får en liten en på mig och Diesel
när vi hoppar på Roo Gård, Ann har fotat. Diesel tror också att hindren bits! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!