Tjugohundratolv

Idag bär det av till stallet, som vanligt, haha. Jag planerade att rida på vikten och försöka jobba igenom honom ordentligt. Vi får hoppas att det går bra och att banan inte är frusen eller så.

Ikväll ska jag och familjen hem till några familjevänner och äta middag. Det ska bli roligt och mysigt!

Nu på senaste tiden har jag åkt buss jättemycket. Jag känner mig lite duktig som inte har klagat över det faktiskt. Men idag ska mamma jobba hemifrån på eftermiddagen, så jag ska få skjuts hem från stallet, jippey!

Hihi, sötnos! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!