Sommarjobb

I sommar har jag planerat att ha ett sommarjobb i några veckor. Jag tänkte börja söka nu, för då finns förhoppningsvis många platser lediga. Jag vet inte riktigt vart det blir, men jag har lite idéer. Helst vill man ju ha ett sommarjobb som man kan bli brun på, det är ju ett plus. Men det är mindre mysigt de dagar som det regnar och man fortfarande måste jobba. Då blir man ju inte brun, bara blöt!
.
Den här sommaren har jag bestämt ska bli jättebra! Jag ska vara mycket med Tommie, sola och bara ha det bra. Men det ska nog gå att få in lite jobb i den, man måste ju göra någon nytta!
.
Ska ni sommarjobba? Vart i så fall?
'
Här på bryggan på Åland ska jag spendera mycket tid, för att bli riktigt brun! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!