Skolan

Nu är jag i skolan igen, det fungerar väl helt okej. Jag och Emma har lite för roligt, som det brukar vara alltså, haha! Idag ska jag och Emma upp till stallet och rida tillsammans. Där ska vi sätta upp den finfina lappen inför årsmötet. Jag hade ett förslag på att vi skulle minska ner den lappen och göra den jätteliten och sen skulle vi sätta upp en stor lapp istället där det stod att vi skulle bjuda på gratis fika. Sen skulle fikat vara samma tid som årsmötet och ingen vet det, för den lappen skulle vara så liten. På så sätt skulle massor av människor bli lurade dit och vara tvungna att vara med på årsmötet. Snilleblixt tyckte jag, men ingen var på, typiskt! Men nu har Emma i alla fall gjort en jättefin lapp med lila glitter på! Om ni rider på Lilla Rörby så tycker jag definitivt att ni ska komma, jag menar, det finns ju gratis fika! Det enda ni behöver göra är att sitta och lyssna på oss och rösta lite, medan  ni glufsar i er en massor av gottigheter! Det är fredagen den 3 februari kl 17.30. Så kom alla barn och hälsa nya ungdomssektionen välkommen!
.
Nu har jag matte, så jag måste gå. So long mates!
image description
I detta klubbrum som det här bordet står i så äger mötet rum, komsikomsi! :D Crazy finger telling you to come :P Haha, bara Emma fattar det sista xP

Kommentarer
Postat av: Cicci

lila glitter :$

sv: hahahah noooooo

2012-01-10 @ 22:41:59
URL: http://ciccisofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!