Rida, baka, fota, läsa, pyssla, umgås, virka, springa, träna, ... , allt!

Jag är så himla sugen på att baka idag! Jag vill baka macarons, för det är så sjukt gott! Sen vill jag baka en massor av andra saker också, men jag har inte tid. Jag vill fota, och bli bättre på det. Men det är lite svårt att ta bra bilder när man kommer hem när det är kolsvart ute. Jag vill läsa mina böcker som jag fick i julklapp, för att det är mysigt, men det tar jag mig aldrig tid till att göra. Jag vill pyssla och göra smycken, men det är så mycket annat jag vill göra, så det prioriterar jag typ sist. Jag vill vara med mina vänner, och det har blivit lite prioriterat nu på lovet, men det är svårt nu när man har återgått till vardagen att "hinna med" dem. Jag vill virka och bli klar med mössan och halsduken jag håller på med till min mamma. Jag vill springa och träna i allmänhet, men jag är för lat, så jag tar aldrig tag i det. Det enda jag verkligen gör i min lista på saker jag vill göra, är att åka till stallet. Men som tur är så är det prio #UNO, så jag har inget problem med det. Jag älskar det. Men det kan ju ta och bli lite ljusare och vår, eller så kan det komma snö så att det är ljust i alla fall.
.
Tack för mig, nu ska jag läsa.
En bulle jag bakade för länge sen, det va typ senaste gången jag bakade en vardag! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!