Long time no see...

Lördag idag då, fredag var det igår och länge sedan sist jag bloggade var det också. Inre meningen, men så blev det.

Det är något fel på min blogg.se app, så det kommer två bilder även om jag bara lägger upp en. Hmm, ni får överleva nu, haha. Jag är i alla fall påväg till stallet. Efter stallet åker jag hem till Linn och sover där. Supermys ska det bli! Vi ska förhoppningsvis baka och sen äta massor av det vi har bakat, haha!

Söndag stallet och sen middag med mormor och morfar. Skön helg helt enkelt!

En (två) bilder...


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Söt bild på Tomtom

2012-01-21 @ 20:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!