Dagens

Idag snöade det under morgonen, fin tänkte jag, det kan väl få vara snö ett tag. I vanliga fall älskar jag snön, men nu har den dröjt för länge. Men i alla fall. Jag tänkte att det kanske skulle vara ganska mjukt att rida. När jag går från skolan på eftermiddagen typ halv-regnar det lite. Kramsnö = styltor på hästarna. Jag kom till stallet och när jag skulle hämta hästen upptäckte jag att på de ställen det inte var kramsnö så var det snorhalt. Jag valde att ta en promenad med ponnyn, hade ändå bara tänkt att skritta ut lite barbacka. Mysigt hade vi det! Jag hade musik på i mobilen och någon godis till Tommie i handen. Godisen var väldigt uppskattad kan jag säga, haha!
image description
Haha, så söööt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!