BONES

Nu sitter jag och tittar på Bones. Jag tycker att det är en jättebra och intressant TV-serie, men jag är inte riktigt med i säsongerna och gick ner i källaren (där vi har TV:n) lite för sent och missade början på programmet, så jag fatatr inte riktigt vad som händer, haha. Men annars är det bra!
.
Jag sitter, och har suttit tidigare ikväll, och jobbar med ett nytt bildprogram. Jag har haft Picasa innan, men nu arbetar jag även i Picnick, som är ett program som samarbetar med Picasa. Picnick är faktiskt ett förvånansvärt bra program för att vara gratis. Jag är imponerad, haha! Jag jobbar på att fixa en ny header, men jag är inte alls lika duktig som Ann, så jag får bara hoppas att den i alla fall blir hälften så bra. Vi får hoppas att jag får till något bra!
.
Nu har jag min hårddisk inkopplad, så jag bjuder på en bild när jag rider Tocade, Tokan, förra sommaren. Hon är en riktigt fin häst och det är synd att jag inte har tid att rida henne längre. Men jag hoppas att jag kan rida henne någon gång snart igen!
Hihi <3 Jessica är fotografen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!