New and fresh

Igår när jag red så hade jag turen att ha med mig ett pucko ( bara mamma förstår det där :P ), det var min kära mamma. Hon hjälpte mig med att fixa lite höpåsar och sånt, sen klickade hon lite bilder när jag red. Supersnällt var det! Nu kan ni få lite nytt och fräscht, kul va? Jag kommer inte lägga upp alla på en gång, för då slutar det med bildbrist en gång till, haha. Men ni kan få två bilder som lite smakprov. Ponnyn var duktig, men stundvis lite ofokuserad då det var mycket bus med barnen i stallet, men det måste det ju få vara ibland.
Bebisen visar att han kan! <3

Haha, jag var bara tvungen att lägga upp den här! Plutten och hans ben alltså...

Kommentarer
Postat av: saraaa

Ååh vilka underbara bilder!! :D Det är ju du som är fin!! :)) <3 Jo tack spelningen gick bra, men tur att den är över nu haha :P

2012-02-21 @ 20:55:28
URL: http://sarasang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!