Lika gott som M&M

Nu sitter jag hemma hos mormor och morfar. Jag har ätit världens godaste spaghetti och köttfärssås. Jag kommer även att bli bjuden på hembakad semla, gott säger magen. Jag har kommit på att jag har ärvt mormors mage, haha! Bådas mage låter jättemycket (:P). Nu sitter jag och pluggar biologi och släktskap, inför ett prov imorgon. Min kalender har ganska mycket läxor i sig just nu och fram till sportlovet, snark. Jag har även fått veta att jag har ett prov och en presentation på måndagen efter sportlovet, våra lärare verkar verkligen inte vilja att vi får någon vila. Nu blir det alltså plugga halva lovet, kul liv. Men inte ska man klaga! (Eller?!)
.
Har ni märkt hur mycket längre det är ljust nu? Det har i alla fall jag, och det är något jag är väldigt glad över. Äntligen är det lite ljus när man vaknar och man har i alla fall en chans att hinna rida innan det är kolsvart ute. Sommaren är snart här! Eller ja, ett långt snart...
Tänker alltid på sommarveckorna på Åland när jag är hos M&M, LOVE <3

Kommentarer
Postat av: Ann

Man får klaga på skolan! Jaaaa vill också ha sommar wiohoh! :D <3

2012-02-07 @ 21:10:41
URL: http://annfurback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!