Bildbomb från fredag och lördag

De här bilderna försökte jag ladda upp med mobilen igår, men det ville sig inte. Nu kommer de i alla fall, även om de är lite sena. De är tagna med iPhonen, så kvalitén är som den är ;)
image description
Snö...
image description'
Finaste med snö om mulen.
image description
Hehe, jag fotade upp och ner! :P
image description
Punto, jag tänkte att du kanske vill ha den på datorn också Linn ;)
image description
Shappe
image description
Myyyyyyyyyyyle!!! (Mule kallas det Mimmi)
image description
Puss på den av konstig Mimmi! <3
image description
Öga :)
image description
Ponnyn var ett snömonster efter ridningen på lördagen :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!