7, 8 & 9 same same but different

Jag sa ju att jag hade fixat ett schema, eller vad man nu ska kalla det, för vilka läxor jag ska göra vilka dagar. Tänkte visa er hur sjukt mycket jag har att göra de tre veckorna som kommer. Om ni undrar varför det står fysik på hela mitt sportlov, så är det så för att det är typ allt jag kommer göra då. Suck, inte ens ett lov får man...
Ojdå, nu blev allt väldigt smått, hoppas ni kan läsa i alla fall.
Om ni inte kan det så är i alla fall allt färgat läxor jag ska göra de dagarna, myyyys på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!