12022012

Jag känner att jag har fastnat för att göra sådana där rubriker, de ser lite mysigt ut. Vädret har ju varit helt underbart. Idag har jag tagit massor av bilder på min vovve. Vi gick ut på en lång promenad i förmiddags och jag hade med mig le camera. Jag har några favoriter och tänkte att jag kunde dela med mig av dem här, bra va?
Nu får ni de bilderna jag kan visa utan att behöva redigera, för det orkar jag inte ikväll. Fler redigerade bilder kommer någon annan dag. Men min absoluta favorit av alla bilder tagna idag är den här under, underbara hund!
Mitt hjärta! <3

Kapad svans, men annars älskar jag den här bilden :)

Nu gick någonting snett, hehe, ni får leva med att den är på sniskan och vända på huvudet ;)

Men åhh, den här blev också sned, orkar inte redigera, sorry :/

Sötis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka underbart härliga bilder! Jag vill ha dem allihop!

2012-02-12 @ 23:16:24
Postat av: Ann

Åh så fina och gulliga bilder! :D<3

2012-02-13 @ 10:26:56
URL: http://annfurback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!