Spring, can you stay with me?

Det är fint väder igen och det gillar vi! Idag är det inget stall för mig, jag ska hem och läsa kemi. Jag tänkte gå ut med hunden när jag kommer hem, sen ska jag plugga lite och sen se om jag hinner ut och springa. Om jag läser lite bra och effektivt ska jag nog hinna titta på lite O.C. också! Mysigt!
.
Det ska bli så himla skönt med påsklov snart! Vad ska ni göra under påsken? Jag ska i alla fall göra något underbart roligt på påskafton!
Hindren är lite läskiga, ser du inte det? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!