Frihet...

Nu har jag äntligen tagit tag i, och är färdig med, en komplettering i kemin. Hur skönt som helst. Jag kände mig jättelättad för en sekund, tills jag kom på att vi nyss fick en samhällsuppgift som ska vara 6-12 sidor lång, haha! Men nu är det snart lov och det är underbart.
.
Nu ska jag snart till stallet, men missade precis bussen, så jag tänkte sitta kvar här nu i skolan och göra färdigt all skola för idag så att jag är ledig när jag kommer hem. Väl hemma ska jag baka kanelbullar och titta på O.C. Mysig kväll tror jag att det blir!
Haha, var bara tvungen! Den här bakade jag och la upp på bloggen för hur länge sedan som helst!
Idag ska det bli finare bilder, det kan jag faktiskt lova! :P

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh så gott med kanelbullar! :D vill oxå ha! skönt att du är klar med plugget! bra jobb :P <3

2012-04-04 @ 23:02:46
URL: http://sarasang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!