Ann, knas och massor med annat...

I helgen så har jag varit med Ann. Det ledde till att jag inte orkade/hann/inte ville dissa Ann för att blogga. Nu har jag valt mina individuella val i alla fall, för er som är intresserade av det. Jag har valt att jag kommer läsa Franska 4 och Fotografisk Bild. Men jag ska se hur Fotografisk Bild är, annars kanske jag slutar med det. Nu har jag ingen rolig bild att lägga upp, så nu känner jag inte för att skriva något mer. Då kommer det ändå bara bli tråkigt, så see ya people!
Ronja blir man i alla fall alltid glad av att se, även om ni redan har sett den här bilden innan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!