Trust is easy to throw away...

2 oktober visar vi dem vad vi kan!!!

Igår hade jag hoppträning för Ragna Erlandsson. Red min lilla(stora) Diesel. Han var helt underbar!! Han hoppade alla hinder och stannade inte en enda gång. Gjorde några sparkar bakut, men lilla gamling. Så fort jag bad honom att hoppa så gjorde han det, gud vad jag älskar den här ponnyn!
Längtar tills nästa helg, då är det hopptävling i Rimbo. Det ska bli så himla roligt!
Nu ska jag snart ta bussen upp till stallet. Tyvärr är det den senaste bussen jag kan ta, den är framme vid 11 och ridlekis börjar 13. Jippey! Men jag har kameran med och sen kan jag fixa i Tommies box och så innan. Men jaa, det var allt jag hare att berätta nu.
Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Anna

ååh vilken söt hest!! Jag hoppas jag kan komma och kolla på er i helgen! :D

2011-09-27 @ 09:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!