Termosmuggar är till för kvinnor...

Termos-muggar har två delar, aha!!

När jag och Emma hade en liten te-bjudning igår(fast vi var de enda bjudna) kom vi in på ämnet termos-muggar. Någon hade hört jaa, en kvinna gissar jag, som pratade om att använda en termos-mugg när man sitter i TV-soffan hemma. Jag har nu kommit på varför kvinnan i affären vill använda termos-mugg hemma istället för en vanlig mugg. Varje kvinnas dröm är ju att stå i köket och diska i hela livet. En termos-mugg har två delar, lite mer att diska alltså! Snilleblixt Mimmi, du är ju bara smartast!! (Hehe, nu räknas inte jag som en kvinna för jag är inget, bara bäst) Men jag provar att testa kvinnans önskan och ska sedan lämna termos-muggen till min mamma och se om hon blir ännu gladare än när jag bara ger henne en vanlig mugg. Älskar dig mamma, du är en riktig kvinna! <3 (Haha, min långa utläggning om termos-muggar är helt seriös och inget att skratta åt, det får bara jag själv göra.) Man märker hur bra jag mår mentalt just nu, kanske skicka en ansökan till en anstalt, är lite för glad i knoppen! Hehe...
Nu ska jag ägna mig åt resterande delar av svenska loggen, jippey!!
Juste måste bara berätta Ciccis (cecilianordhlindsjo.blogg.se) teori om varför Joey hoppar bättre än Diesel, OBS jag har varit med och varit smart i den Cicci får inte ta åt sig all ära!!
Köttbullen är rund och han rullar bättre, korven är lite mer avlång så det är lite jobbigare att få med allt.
Så lyder teorin.
Tyvärr var den alldeles för oseriöst skriven så jag var tvungen att redigera lite, det här är ju en vetenskaplig teori, inte kan man skämta om det?!
Svenska here I come!!
PS. Hoppas ni läste allt detta, för det var ett av de bästa inläggen på länge!! Mitt riktiga jag kom fram!! Nu känner ni mig lite bättre också, knäpp som jag är... DS.

Kommentarer
Postat av: Cicci

HAHAHAHAHHA

Klockers!

Mamma ba: Köttbullar kan studsa hahahahha

2011-09-22 @ 11:52:01
URL: http://cecilianordhlindsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!