Nu har jag internet!!

Grattis min lilla bebis! Du håller på att bli en stor tjej... <3
Jaa, som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat på ett tag, men det är för att vårat internet hemma inte har funkat. Men nu lånar jag ett mobilt bredband av pappa. Han måste dock ha det snart, så det blir ett snabbt inlägg.
I helgen jobbade jag ju på allsvenskan tävlingen. Det gick bra, vann ett presentkort på 100 kr i deras shop!! Hittade ett sött fleecetäcke som skulle passa super på Tommie, men köpte det inte.
På söndagen åkte jag sen till stallet och red ut själv på Tommie för första gången. Det gick superbra, han gnäggade lite och så, men han stretade inte emot. Han tyckte det var roligt och var på sprudlande humör. På hemvägen försökte vi oss på en galopp och det tyckte han var lite för roligt, så det gick lite för fort och var lite väl svårt att stanna. Men vad ska man göra. Han är ung och måse få vara lite busig, annars är ju inte livet roligt alls. Vi får bara försöka träna lite på start och stopp knapparna, haha.
Idag var Anna här, vi bakad choklad soppa, det skulle vara kladdkaka, som blev jättegod. Vi åt den, drack te med massa mjölk i och pratade.
Vi var också ute på promenad med Ronja. Min lilla älskling fyller 6 år idag!! Grattis världens bästa hund!! Vad skulle jag göra utan dig? Du är ärldens bästa vän. Älskar dig mest! <3
Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!