Haha, någon hoppar stoooooort...

© Isabelle Hassner
Ponin hoppade ganska stort på hindret, kolla mitt ansikte, haha....
Har varit i stallet och ridit Tommie, han var glad som vanligt, men jag ska inte bara skriva det. Då är jag bara tråkig, haha.
Idag var det idrottsdag, undre delen av klasslistan, vi ÄGER!! Vann 6 av 7 grenar, men vi lät dem vinna sista, tyckte så synd om dem. De blev bara surare och surare, haha...
Följer Annas råd och intalar mig själv att jag absolut mår prima, jaa, det gör jag faktiskt, host*
(Haha, kul att man kan tolka det både bokstavligt och jaa, inte bokstavligt helt enkelt)
Nu ska jag göra min SO läxa!!
Godnatt people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!