Forever in my heart

© Isabelle Hassner
Du är mitt allt!


© Isabelle Hassner
Här kommer den efterlängtade bilden på Tommie, visst är han en riktig sötnos?

Jaa, det blev en liten paus på ett par dagar. Så kan det bli ibland. Nu sitter jag och lyssnar på Miley Cyrus låtar, haha, tur att jag inte är den enda! Laddade precis ner Spotify på Mac:en.
Terrängtävlingen gick bra! Tommie och jag gjorde en felfri clear roud, vilket ledde till en grön-orange rosett. Jippey! Diesel var sitt vanliga jag och vi vägrade ut oss, men vad ska man göra, jag älskar honom hur mycket som helst i alla fall!
Nu ska jag sova! Ingen bra dag idag, förkyld och några av mina bästa vänner flyttar ifrån stallet... Kommer skana er så mycket, med er kan jag vara mig själv!
Godnatt...

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhhhhh Tommie va så sööt och fin :D !!!

2011-09-20 @ 14:26:37
Postat av: Cicci

Hahha köttbullen är rund han rullar bättre, korven e lite mer avlång så de e lite jobbigare att få med allt :/

Så lyder teorin hahaha :D

2011-09-21 @ 09:42:24
URL: http://cecilianordhlindsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!