Chocolate, chocolate you make me happy...

Mmm, marabou!!!!

Nu sitter vi på svenskan och gör miljöbeskrivningar. Det är faktiskt riktigt roligt, man kan vara så kreativ med vad man ska beskriva. Jaha, nu låter jag som värsta nörden, men då får jag väl vara det då. Hehe. Nu ska jag fortsätta med att beskriva det som Anna trodde hade norska i sig, hmm.
Vill bara säga att jag är superdupertaggad till hoppningen ikväll! Hoppas Tommie är lika taggad som jag och att han orkar ganska mycket. Skulle inte vara så kul om han blev supertrött efter halva lektionen. Men det kan bara tiden utvisa. Nu måste jag jobba, ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!