Hakuna matata, man blir lycklig var dag...

Nu kör vi, nu får ni se alla mina wunderbara presenter!!
Pumba kallas han och är min lilla iPhone 4!!

Skal till Pumba, från brorsan!!

Schampo, balsam och hudkräm från RITUALS, lovar att det är typ bästa schampot och balsamet, krämen har jag inte provat än, men den är säkert lika underbar den!!

Finfina armband gjorda av sötvattenspärlor, fiiiiint!!

Typ världens sötaste schabrak till Tommie...<3 Det glittrar i kanterna!! <3

Lite mer rosa!! En rosa reflexväst till mig och 2 par(!!) rosa benreflexer till Tommiesen!! <3

Som en liten fin bonus på min födelsedag till er så var fina jag med på bilderna!! Men vet ni vad?! Det är inte slut än!! Jag fick även finfina presenter av två av mina vänner!(och jag hoppas att mer kommer...haha, skojade bara :P) Så här kommer bilder på dem:
Från fina Axelle, det är en supergullig tavelram!! Tack vännen! <3
Av bästaste Ann fick jag en supersöt låda,med massor av superfina pärlor och berlocker i. Nu ska det definitivt pysslas när jag har tid. I lådan fanns också ett supergulligt brev!! Bästaste Annsi!! <3
Som ni ser fick ni även mig som bonus på de två sista bilderna!!! Snäll jag är va?! Nu ska jag återgå till mitt födelsedagsfirande med massor av läxor!! Jippey!! Men nu fick ni ett finfint inlägg att njuta av tills jag bloggar nästa gång, tack och hej för mig!! Hehehe....

Kommentarer
Postat av: Ann

ÅHHH så kul!!! Vilka fina presenter och guuud vad lycklig och sööt du är på första bilden!!!!! Hihi varsåågood :))<3333 JAA fortsätt blogga nu vaa!!! :)

2011-10-11 @ 22:24:28
URL: http://annfurback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!