Vinterland, snart är du här!

Nu när det har blivit såpass hårt att men bara kan skritta på ridlektionerna, så tycker jag att vintern kan komma på riktigt. Jag älskar vintern och snö, så nu spelar det ingen roll om det kommer. Så länge man har bra kläder efter väder är det helt underbart!
.
Jag längtar helt sjukt mycket till nästa helg och Stockholm International Horse Show! Jag ska skriva en inköpslista. Jag lägger upp den här sen. Det är inte säkert att jag kommer köpa allt som står på den, men om jag hittar det kommer jag definitivt överväga det. Jaja, nu ska jag sluta tjata på.
Ha det bäst vänner!
Förresten, är det någon som vill gå och titta på Breaking Dawn med mig. Det känns lite mupp att sitta och titta på den själv...
HAHAHA
Vinter <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!