Sushi! <3

Jag red ut på Tommie idag eftersom det var fint underlag så man kunde galoppera. Jag hade säkert kunna galoppera på ridvolten också, men jag valde att rida ut med mina fina vänner i stället. Vi red till höger och det gick bra. Jag gjorde lite skänkelvikningar bara för att kolla om han kom ihåg något från igår, och ifall ridlektionen igår hade mjukat upp honom lite. Visst hade den det, han flyttade jättefint för skänkeln. Gulleponnyn.
.
Till middag har jag ätit sushi. Det är så himla gott. Jag år en 10-bitars laxsushi. Mumma säger jag bara! Sen drack jag en Schweppes. Det var också gott. Haha. Nu ska jag ta med mig chips och dra till Sofia. Vi får se vad vi hittar på, men jag tror att det kommer att handla om en TV och 4 ögon som stirrar på den. Haha, sociala tjejer? Nu måste jag packa.
Ha en bra fredagskväll people!
Mumma! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!