Stackars blogg...

Förlåt för att jag inte har skrivit i dig idag, men jag har haft en riktig depp-dag och mått allmänt dåligt. Jag berättar mer om idag och så imorrn, men nu orkar jag inte det.
Ridlektionen gick väl okej, vi skulle hoppat, det sa ridläraren förra veckan, men då hade de visst hoppat den här veckan också på onsdagen och hästarna hade varit så duktiga så det blev dressyr. Det är inte att det är något fel med det, dressyr är roligt, men när man har planerat ridningen för hela veckan och har sett fram emot hoppningen, så är det lite sådär sad moment när man inte får som man har tänkt sig. Jaja, vi skulle träna öppnor och det kan inte Tommie. Öppnorna gick ju skit, men när jag gjorde eget arbete på en volt fick jag honom att arbeta bra i form och ha bra push i steget. Han gjorde även några riktigt fina skänkelvikningar på slutet. Det gick alltså helt okej.
På söndag är det maskeradhoppning! Jag trodde inte att jag skulle få vara med, men sen skulle jag visst det och så var jag jätteförvirrad. Men nu vet jag i alla fall vad jag och Tommie ska vara. Det får ni se på söndag. Jag lovar att ni ska få en bild på oss! Jag har typ avslöjat för alla i hela stallet vad jag ska vara, men ja, jag kan aldrig hålla tyst när jag tycker att jag har kommit på något riktigt smart, haha.
Nu måste jag sova så jag får mina 8 timmars sömn, godnatt!
Vi får se om det går bra på söndag, hoppas på det! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!