Skritt, skritt och ännu mera skritt...

Ja, nu har tiden officiellt kommit. Igår på ridlektionen kunde vi bara skritta. Jag som hade hoppats på en sista hopplektion. Men icke sa Nicke. Han vill att jag bara ska få skritta. Men jag ska kolla om det är tillräckligt mjukt på sandvägarna för att trava, annars blir det att köps ridhuskort. Då kan jag hoppa där på helgerna. Men nu ska jag sluta tjata om det.
.
Tommie var i alla fall duktig, men han var lite lagom taggad och ville trava hela tiden, haha. Han klarade framdelsvändningarna bättre än någonsin och skänkelvikningarna blev jättebra. Men det var nog för att han hade sånt flyt i steget och ville trava hela tiden. Men det går framåt!
.
Idag ska jag till stallet och rida. Hoppas att det går att trava någonting.
.
Nu ska jag jobba matte!
image description
Jag älskar dig Diesel! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!