Så här kommer resten av min vecka att se ut:

Jag tänkte att jag kunde skriva ner hur min helg, plus torsdag, kommer att se ut. Jag är i alla fall helt säker på att jag kommer vara väldigt trött när jag ska till skolan på måndag, haha, men det är det lätt värt!
.
Torsdag:
Skola tills 16:20. Åka in till Globen och hämta ut entré-band efter det kommer jag och mina vänner gå i Globen och titta på genrepet.
.
Fredag:
Skola tills 11:50, slänga i mig lunchen. Åka in till Globen och kolla om det är något som ska hjälpas till med. Annars titta på föreställningarna. Sova hos mormor och morfar?
.
Lördag:
Åka in till Globen. På lördagen kommer det antagligen finnas mycket att göra med shettisarna eftersom det är deras stora dag, med steeplechasen och familjematiné. Men då jag inte tar hand om små ponnysar kommer jag att kolla på showerna och gå en massa i annexet.
.
Söndag:
Jag ska gå med Sofia på förmiddagen och eftermiddagen, vi kommer att sitta i en loge. Sen kommer hon att åka hem och jag stannar väl kvar för att ta hand om hästar och titta på kvällsshowen.
.
Det är nog så det kommer att se ut.
Kommer du till Globen i helgen? :)


Världens sötaste! <3

Kommentarer
Postat av: Cecilia Nordh-Lindsjö

KLAAAAART!

2011-11-24 @ 23:32:43
URL: http://cecilianordhlindsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!