Hiss och diss!

Superdissen på när man köper varm choklad på Pressbyrån. Man förväntar sig att få något varmt och gott för att man fryser, man tar en klunk och vips så har man skållat hela munnen. Det tar typ en kvart innan man kan dricka den, och när man väl dricker den upptäcker man att det bara smakar vatten och socker. Blä!

Det hände mig igår när jag väntade på bussen, jag var lagom glad kan jag säga!

Hiss på att lägga in mer torv eller annat underlag i boxen, det ser så rent och fint ut! Det gjorde jag också igår, haha.


Kommentarer
Postat av: Matilda

DISSA att han bajsar på väggarna!

2011-11-16 @ 14:38:15
URL: http://ilooksharp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!