Filmen var ju bra, host*

jag och Axelle har precis visat våran film på engelska lektionen, haha. Vi pratar vär ganska bra, men själva filmen, haha säger jag bara! Jaja, vi har i alla fall engelska nu, rast of course annars hade jag aldrig suttit och bloggat för jag gör bara som man får göra!
Ikväll ska jag som sagt rida Tommie-grisen, hoppas att han är duktig. Nu ska jag titta på dyra hästar på hastnet.se för det är jätteroligt! Hihi, hörs senare!
Tråkinlähh nu igen kände jag...
Jag och Axelle har precis visat våran film på engelska lektionen, haha. Vi pratar vär ganska bra, men själva filmen, haha säger jag bara! Jaja, vi har i alla fall engelska nu, rast of course annars hade jag aldrig suttit och bloggat för jag gör bara som man får göra!
Ikväll ska jag som sagt rida Tommie-grisen, hoppas att han är duktig. Nu ska jag titta på dyra hästar på hastnet.se för det är jätteroligt! Hihi, hörs senare!
Tråkinlägg nu igen kände jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!