Breaking Dawn

För er som är lika sega som jag tänkte jag bara påminna om att natten efter tisdag hade Breakin Dawn - Part 1 premiär. Det är en film jag verkligen ser fram emot att titta på, vi får bara se när det blir av. Men jag har i alla fall höga förväntningar på den. Det är bara att hoppas att jag inte blir besviken.
.
Ikväll har jag ridning. Förhoppningsvis har vi hoppning idag, men ja, det var ju såpass hårt igår på ridvolten att de valde att inte galoppera på lektionerna. Men jag hoppas att vi ska hoppa. Haha, gud vad rolig den här texten blev med alla hopp ord!
<3

Kommentarer
Postat av: Ann

DEN VERKAR SÅÅ BRA! VILL SE HAHA! :D

2011-11-17 @ 22:55:18
URL: http://annfurback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!