Ännu en underbart intressant kemilektion

Nu sitter jag här på ännu en underbart fantastisk kemilektion. Jag och Emma sitter och fattar allt, eller i alla fall jag gör det. Jag har en nyhet till er och det är därför jag skriver här. Min händelselösa eftermiddag kommer att förgyllas av Emmas sällskap, dock får jag städa när hon har gått. Men vi ska i alla fall gå ut med hunden, dricka te och plugga på Emmas påhittade läxor som jag inte trodde att vi hade. Det var väl det intressanta med det.
Nu får en superfin bild på Emma också!

Kommentarer
Postat av: LäxpåhittaN Emma

ÅÅh vad jag älskar den där bilden! Den tar verkligen fram mina fina sidor! Och det kommer vara kalasmysigt i eftermiddag, speciellt med hittepå-läxorna ;D

2011-11-08 @ 09:58:01
Postat av: Ann

SÖÖÖT EMMMA!

2011-11-08 @ 11:24:18
URL: http://annfurback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!