Ajabaja Mimmi!

Nu har jag inte skrivit på hur länge som helst, oups! Men ni få, om det är någon förutom jag själv, som läser min blogg. Jag kan glädja er med att en ny design kanske kommer snart. Någon roligare. Sen ska jag verkligen börja uppdatera mer nu. Men aja...

Idag är det ketchupdagen i skolan, så jag är ledig (catch up, de som har missat något kommer in och gör det de andra är hemma). Jag ska göra nyttiga saker som att putsa fönster, så jag slipper göra det på fredag då jag också är ledig. På fredag ska jag åka till Vallentuna med min hund för hon ska ryckas (bli av med den tjocka pälsen) och sen ska jag faktiskt klippa mig. Klippa mig som vanligt, klippa av typ 7 cm och klippa upp liiiiite grann.



Snart är det sommarlov!! Smileyface!!

Med vänliga hälsningar(hahaha),
Mimmi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!