Trött, som alltid...

Idag är en tröttisdag. Morgonen började riktigt bra och jag träffade bästa Emmy på bussen. Sen kom jag på att jag hade science prov (NO) och då var jag inte lika glad längre. Som tur var gick det ganska bra. Tycker synd om Ebba som fick omprovet istället. Av misstag alltså. Sen var det franska prov, jag vet att det är särskrivet, men jag orkar inte bry mig, franskan gick väl okej. På matten så höll vi på med skolans Macbooks. Nu vet jag hur datorn jag kommer få i gymnasiet ser ut, kul kul. Sen åkte vi till naturhistoriska riksmuseet, för att vara exakt. Det var ganska okej. Bara alla vaxmänniskor som var fett läskiga.

Jag vet att jag skulle skriva om badrummet Ann, men jag orkade inte, haha. Gör det i helgen.

Bild på mig, ful, men något måste ju läggas upp, togs på min födelsedag. Det är bara därför den är speciell :P


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Du är alltid fin!

2011-04-13 @ 14:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!