Inne i huvudstaden

Halloj!
Nu är det sportlov och jag njuter av underbara läxor. Men jag har roligt också. Igår var jag inne hos farmor, jag sov över där från söndag till måndag, vi åt god mat och hon hjälpte mig att göra läxor. Sen kom mormor och morfar och hämtade oss för att vi skulle åka till mina unerbara kusinvitaminer. Hanna fyllde nämligen 14 år. Grattis Hannibanni! Efter att vi hade avnjutit några underbara kakor och tid med kusinerna så åkte vi hem till mormor och morfar. Resten av kvällen slappade jag mest och hade det skönt. Vi åt mormor och morfars UNDERBARA köttfärsås med spaghetti.

Imorse så sov jag ganska länge och sen gick jag, David och morfar ut till Vasaparken och åkte skridskor medan mormor var på gymmet. Hon är riktigt duktig på att träna nu, det gör mig jätteglad att hon mår så mycket bättre! Det var riktigt roligt att spendera tid med min bror och min morfar. Vi hade roligt i parken, dock gick det inte så bra för mig att åka skridskor, haha. Jag har inte åkt på 2 år och sen så hade jag Davids gamla hockeyrör som var för små, och jag har aldrig heller åkt på sådana skridskor. Jag har alltid haft konståkningsskridskor.

Kommer snart tillbaka och skriver mer, men nu måste jag gå och äta.



Längtar till somrarna på huvön <3

Xoxo Mimmi

Kommentarer
Postat av: Ann

Ohhhhh vad mysigt det låter men länge sen vi sågs tycker jag!! :))

2011-03-01 @ 17:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!