Falling, falling, just hoping things will get better...

Halloj i stugan! (eller bloggen) Nu är jag hemma igen, jag åt en god lunch hos mormor moch morfar, de randiga makaronerna var super, haha. När jag satt på tåget och åkte mot Bällsta såg jag två bekanta tjejer, de heter Cicci och Sofia. De skulle också till stallet så jag hade sällskap. De hade varit och sovit hos Jessica. Vi åkte mer till Vallentuna och självklart var det en halvtimme tills bussen skulle gå, men aja, Cicci skulle handla godis så vi behövde inte vänta så länge i alla fall.

Jag, Cicci och Sofia red ut med våra poniponisar, det var superroligt. Vi red i skogen och, jaa, red det vackraste vi kunde, host, host*. Haha, vi skrattade väldigt mycket och jag blev jättehårig i rooompan från min hest eftersom jag red barbacka utan fleecetäcket, opsidaisy. Men Diesel verkade tycka att det var underbart och han var lycklig och kvick i sina 20 år gamla ben.

Nu är jag hemma och försökte packa. Det gick inte så bra för att det var så tråkigt. Mycket roligare att sätta sig vid datorn tycker jag. Men jag behöver verkligen packa för imorrn åker ju jag till Funäsdalen. Jag har laddat med ljudbok, Nintendo(som inte har använts på 100 år, minst), böcker, tidningar och självklart läxor. Kameran åker med och jag ska ta en massa bilder om jag hinner och orkar. Jag vet inte om jag kommer hinna skriva särskilt mycket när jag är där om det inte finns en dator att låna eller det går att skriva ifrån mammas iPhone. Men annars har ni något att längta efter tills jag kommer tillbaka.

Nu kommer bilderna som jag hittade på mormor och morfars dator, jag mejlade dem till mig för att jag skulle kunna kägga upp dem när blogg.se började funka igen. Nu gör den visst det och jag hoppas att ni gillar bilderna. Lägger dock inte upp alla för det är jättemånga. Nu är de helt oredigerade bara så ni vet.

Jag och Hampus: (det är ingen särskilt vacker bild, men den står for mycket, i alla fall för mig)


Pappa och Canton:(Min pappa kan minsann rida han!)


Mamma med hennes älskling Habor: (Vi saknar dig Habor hoppas det är gott gräs på de oändligt gröna ängarna)


David med sitt fotbollslag, kolla vad små de är:


Jag på Åland, jag är inte så fin, men den visar sommar och det är vad jag vill ha nu:


Jag och David på Åland, haha, det här var den enda bla bilden jag ser drogad ut på resten:


Här är den bild på mina underbara morföräldrar, de älskar sitt Åland:


Unredbara Åland och våran brygga, där har jag spenderat många timmar med att fånga spigg, bara för att sedan slänga tillbaka den i havet, haha:


Xoxo

Mimmi

Kommentarer
Postat av: Ann

HEEEEEEEEEEEEEEEEEJMIMMI! oh vad underbart med sommar längtar ihjäl mig + du är ju jäääättesööt på bilderna!!!! :D <33

2011-03-03 @ 19:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!