Diesel <3

Igår kväll åkte jag till stallet och red min underbar poni. Han var superfin och gick jättefint. Då blev jag glad!! Sen kom mamma och så skjutsade hon in mig till mormor och morfar igen.

Nu ska jag ut och åka skidskor igen. Mamma tog med sig mormors gamla skridskor som är lite större och det är konståkningsskridskor, så jag hoppas att det gåt bättre att åka idag.

GUUUD vad jag längtar tills imorrn!!!!!!! Då åker jag, min underbara mamma och brodern till Funäsdalen, jippey!!! Tyvärr kunde inte pappa komma med för han skulle jobba, men då har i alla fall marsvinen sällskap och han har sällskap av dem.

Nu blev det inte så superlångt för att jag hinner typ inte, men jag skriver senare igen. Förlåt för att samma bilder kommer upp igen, men jag har inga bilder på mormor och morfars dator.


Min underbara doggi och hennes vänner <3

Tjingeling

Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!