Startar om på nytt, igen...

Nooooooo, allt jag hade skrivit togs bort, aja, kort sagt jag startar om bloggen och skriver bara för mig själv, men de som vil läsa får det, haha. 
 
Tråkigt utan bild från just nu, men aja, det blir en bild på min lilla Diesel.

Så jag fick en toppenide av min vän Ebba idag om att skriva i bloggen som en dagbok, så typ när man blir gammal så kan man läsa det,haha. Men en superide tycker jag. Så ni som vill läsa får det, men jag vet inte om det kommer att vara så jätteintressant. Jag uppdaterar när jag vill och hinner.

Så idag var jag hemma hoss Ebba och vi pluggade matte för vi har prov imorrn. Algebra ock ekvationer, det e faktiskt ganska kul. Men hon behövde lite hjälp och jag hjälpte henne, vilket är superbra för jag lär mig bäst när jag lär någon annan. Så SUPERTACK till dig Ebba!!

Nånting.... skumbanan, haha

Mimmi

Kommentarer
Postat av: Ann

du är en skum banan..................................................... försöker vara seriös..................... ahhahahahhahaha

2011-02-26 @ 01:10:13
URL: http://annfurback.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Hahaha Ann då :P

2011-02-26 @ 16:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!