Kusinisvitaminis!

Nu sitter jag här efter en kall dag i stallet med min underbara kusinis!
.
I stallet så var det slaskigt och blött och jag vet inte vad. Men jag var snabb med att fixa alla grejjor. Sen när jag tog in Tommie var han så blöt att han skakade. Jag torkade honom lite och sen red jag och Matilda, på Shappe, ut på en barbackatur. Det var ett misstag. Vi skulle ha struntat i att rida idag. Hästarna fick snöstyltor direkt och vi hade ingen hovkrats med oss. Så att rida hem tog en evighet, för vi var tvungna att ta bort styltorna. Men i alla fall, vi kom tillbaka till stallet och var superblöta. Men sen kom mamma och kusin och hämtade mig och vi åkte hem.
.
Nu sitter jag och Lina och spelar Sims 2, vi har gjort värsta coola gay.paret!!
.
Tack och hej, leverpastej!
Snyggingar, eller vad säger ni?? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!