Hem

Nu har jag ridit och står vid busshållplatsen och väntar på att älskade 665 ska komma och hämta mig.

Tommie var duktig idag, dock blev han lite busig på vägen hem och ville inte riktigt lyssna när jag bad honom att gå långsammare, haha. Men han lyssnade i alla fall ganska bra. När jag kom till stallet hade han rivit ned allt det julpynt som fanns kvar och lyckats öppna plasten runt polkagrisarna och äta upp dem, utan att äta upp plasten. Min ponny har skills! Jag köpte i alla fall nytt glitter när jag var i Täby C idag, så nu har han en fin lila-silvrig pyntning till jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!