Hat-veckan #1

Den här veckan är den hemskaste av alla veckor i världshistorien! Jag har massor av prov och annat gojs som ska göras. Nu har jag precis gjort muntligt nationella i matte 1c. Det kändes helt okej och jag hoppas att det ser ut så på resultaten också. Jag vågar inte hoppas för mycket...
.
Snart har jag biologiprov och sen är det simning. Wiho, eller inte. Många av mina klasskamrater har redan slutat för dagen. Varför ska jag lyckas bli sjuk de dagar vi har prov, så jag måste vara fast här när alla andra får gå hem? Men nu ska jag inte klaga, på fredag blir det jullov! Jag har bara alla skriftliga nationella matte 1c imorrn, en book report i engelska, läsa ut en bok och massa annan skit, men jaja.
.
Jag har varit fett nervös både idag och igår, antagligen över allt som ska göras den här veckan. Jättejobbigt att ha ont i magen hela tiden för att man är nervös.
.
Nu ska jag vara lite social, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!