En anledning är ingen ursäkt...

... och det är jag väl medveten om, men jag har i alla fall en anledning till att jag inte har bloggat. Jag ligger hemma och är sjuk, har verkligen ingen lust att blogga även om jag har en massa tid. Så kan det vara ibland. Ni får leva med det och vänta på att jag ska blogga varje dag igen, men det blir nog inte förens jag är helt frisk igen. Jag har ont i mitt öra också, bara jag blir frisk till...imorrn så är jag nöjd, haha.
.
Ni får en bild på en film jag tittade på igår. De flesta har säkert redan sett den, men det hade inte jag. "Dear John" var namnet. Jag hade väldigt höga förhoppningar på den filmen då jag hört många av mina vänner säga att den är superbra. Visst var den bra, men inte lika bra som jag trodde att den skulle vara. Jaja, titta på den om ni inte har sett den, den är inte dålig i alla fall, haha.
Dålig bild, jag vet! Men jag orkar faktiskt inte ta en ny, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!