Det blev visst ridlektion igår...

Igår kom jag till stallet och insåg att jag skulle rida igen. Men sen var jag inte uppskriven på listan och kom ihåg att Maud inte sagt fullt ut att jag kunde vara med. Jag frågade Ulrika och hon sa att hon inte visste om jag skulle kunna rida igen lektionen jag missade. Sen såg jag att alla inte skulle komma på lektionen och då tog jag chansen och frågade Maud  om jag kunde vara med, för jag ville inte störa Ulrika när hennes lektioner hade börjar. Jag kunde vara med och vi fick hoppa. Superkul!
.
När vi red fram verkade det som att Tommie skulle vara jättepigg, han drog och ville bara fram, fram och fram. Jag fick verkligen kämpa för att han inte skulle springa förbi alla när vi galopperade . Sen när vi skulle börja hoppa och jag började driva ännu mer för att få honom att lyssna så insåg han att han var trött, haha. Knasigt att han blir tröttare när jag ber honom gå snabbare. Eller kanske inte så jätte... Men han var i alla fall duktig!
Okej, ignorera mig, jag är inte fin på den här bilden! Men bebisen är söt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!