Bio

Nu är jag påväg hem från bion. Den var jättebra och det var mysigt. När jag kommer hem ska jag hoppa i säng och sova. Imorgon är det hoppträning tidigt, jag måste rida iväg från stallet vid halv tio(!!). Men kul ska det bli!

Idag på markarbetet gick det jättebra och ponnyn var jättefin och duktig! Vi lät först hästarna rulla igång i alla gångarter, utan att ställa så mycket krav, efter det började vi jobba på volt. Eftersom Tommie är så ung så måste man vara väldigt tydlig med honom. Så jag fick som tips att istället för att sitta och jobba med innerhanden i "rätt" position så skulle jag leda honom mycket inåt. Det här gjorde så att han slappnade av väldigt mycket snabbare. Vi är inte perfekta, inte ens nära, men vi jobbar på att bli så bra som vi kan som ett team. Vart det leder oss kan bara tiden utvisa.


Kommentarer
Postat av: Katrine

tack sötnos :')

2012-01-03 @ 15:51:27
URL: http://ponnyprinzarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mimmi
Hej, du har visst hittat in till min blogg. Jag är en tjej född -95, som kallas Mimmi. Här på bloggen skriver jag mest om min vardag, hästar, foto och allt annat jag känner för. Hoppas att du kommer trivas här!